fredag 15 augusti 2008

Tårar och flamenco

Min vän och roomie envisas med att smörja in hela ansiktet (hon vill inte förvandlas till ett skrumpen katrinplommo säger hon och skickar mig solkrämen) med solkräm, inklusive ögonlocken. Alla vet att solkräm i ögonen inte är en hit. Vi fick avbryta solandet för linsvätskekrig. 

Här ovan har hon näthinnorna täckta med smärta men ler ändå, va, vilken kämpe! 

Så vi avbröt solandet och köred road trip. Hela tio minuter åkte vi innan första "jag känner åksjukan nalkas" så då blev det lunch, bruna espandrillos men en groda på och vykort prydda av flickor som dansar flamenco (tror jag i alla fall. Är det inte dansen där flickorna har hel heta klänningar (som man kan köpa i miniatyr på välsorterade leksaksaffärer i Sverige) och killarna byxorna uppdraga till bröstvårtorna och leker med kastanjetter) och det bästa av allt med vykorten är att kjolarna står ut, ja dom är gjorda i tyg! Det gjorde min dag. 

Olivia var också med men hon pratade mest om ricottafyllda pastaknytten.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet vilken klänning du menar. Den röda med svarta prickar på i size 0 på BR! Jag älskar den //Minna

Anonym sa...

OK???

Anonym sa...

Det svider verkligen men man måste smörja sig. Annars blir man ett russin.

Johanna sa...

Jag tycker Erica ser något ansträngd ut på bilkortet...