fredag 19 september 2008

Antonia spelar Orangina

Antonia, Lillan och Estelle M spelade Orangina och dessa kort tillföll mig:
Vassa armbågar
Kort stubin
Eldsjäl
Trångsynt
Självförtroende
Social (jag tvingade mig till kortet från Estelle)
Extravagant
Maktlysten
Nonchalant
Doer
Organiserad
Djurvän
Kommersiell
Rak
Osjälvisk
Besserwisser
Känslosam
Retsam

Hur många bra egenskaper kan du hitta? Jag har ju anlag för att bli en diktator.

Sophie Lingös kort:
Ta plats
Förutseende
Musikalisk
Rebellisk
Sund
Kaxig
Sarkastisk
Karaktärsfast
Händig
Cool
Dynamisk
Sexfixerad
Vänfast
Kontrollbehov
Rättvis
Svartsjuk
Festprisse
Naturmänniska

Sophie är en rolig liten flicka som passar perfekt in på Kaospiloternas profil.

Estelle M:
Plump!

Det räcker så.

Veton, dom ingen eller alla ville ha:
Mäniskokännare
Egensinnig
Kramig
Framfusig

3 kommentarer:

Sophie sa...

Alltså jag är en drömmänniska om jag får säga det själv! Jag låter helt fantastisk! Jag ska från och med nu enbart umgås med mig själv.

Johanna sa...

Alltså kramig är jobbig

Anonym sa...

Sophie, du är gjuten som stand up comedian!!!Ironon och lite cyniscism smakar bra för en publik. Jag viker mig varje gång du drar till! mera!