torsdag 18 september 2008

Pallade inte.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis

rewdboy sa...

ok, jag tycker att du härmed utlyser en spelling bee där man får utmana dig. sen får en oberoende jury säga vem som skrev bäst. då får du ju bevisa din litterära begåvning på ett synnerligen utmanade sätt under hård press från hela den skock som din bloggläsarkrets numera inbefattar. jag ser fram emot detta event! yahoo!

Sophie sa...

Du ljuger. Du har inte skickat till hela din telefonbok för jag har inte fått något. sen ljuger du för att du kan inte supa dig full nu för att du ska köra bil om två timmar ungefär och snälla var inte full då. Men det du inte ljög om var att du är ett litterärt geni, för det vet jag! Grattis Tårtan!

Johanna sa...

Grattis agapi. Ingen är förvånad.

josefina sa...

GRATTIS!!! Fy fabian vad kul!

Robin sa...

gosh!
jag tycker att du ska publicera ditt alster här på bloggen!

Anonym sa...

oj jag råkade kommentera som Robin

Anonym sa...

Kunde du inte bara låtit det vara kvar?? Det var ju fint ju