tisdag 16 september 2008

Friends 4-ever

Jag har blivit lite sugen på att köpa en kompisbok efter att ha snubblat över sådana på lite olika ställen. Antonia mobbar alltid mig grovt när jag är pysslig. Jag älskar nämligen att färglägga och sätta på klistermärken och trixa med saker. Jag är den som illustrerar min fina Moleskine kalender och Antonia är den som köper en svart liten på Ordning och reda och skriver allt med blått bläck.
Jag kom dock på ett experiment som jag ska köra på Antonia nu. Jag ska ställa henne frågor "kompisbok"-style. Hon ska sedan svara på bloggen för att sedan göra dettamed hennes frågor tillbaka till mig.
Here we go:
  1. Namn:
  2. Sysselsättning:
  3. Ålder:
  4. Blir deppig av:
  5. Blir glad av:Brinner för:
  6. Bästa minne någonsin:
  7. Bästa date:
  8. Hoppas i smyg på att:
  9. Skäms över:
  10. Tänder på:
  11. Ljuger om:
  12. Har svårt att hålla sig för gråt när:
  13. Tvångstankar:
  14. Detta är på min to do-lista:
  15. Hang up jag har:
  16. Tråkigt med att blogga:
  17. Roligt med att blogga:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men guu vilken rolig idé! Så ska jag göra på min blogg me!

Anonym sa...

vad heter din blogg Sanna?