måndag 8 september 2008


Tove var blommigast och ville absolut inte gå ut och dansa. Hon tyckte jag var töntig som inte ville äta hamburgare.


Hanna dansade okontrollerat.


Någon av Joeys vänner hade sönder Joeys pojkväns golv. Hon moppade men det gjorde ingen skillnad. Han sa att det skulle kosta 75 000 kr. Aj. Jag tror han var full och dramatisk.

Annat var att jag gick på styltor, finfina lackstyltor. Estelle hade bakat en chokladtårta som Max tyckte innehöll för många kalorier. Erica Sandelin blev överförtjust i Erika Granstrand. Robin va inte med. Jossan va mörkhårig. Det var på det hela mycket lyckat fastän hon bara köpt sex lådor vin. Jag rökte men slapp betala.

11 kommentarer:

Johanna sa...

16 LÅDOR VIN!!!!!!!!!!! Du glömde en etta. 13 dracks upp!

Red eye fix, hett tips

Varför minns jag inte att jag moppade?
Varför moppade jag i min sidenAcneklänning???

Johanna sa...

Nej vänta, 16.. där ljög jag!
10.
30 liter vin tycker jag inte är illa pinkat.
Var ligger charmen i att få andra att verka snåla kan man dock fråga sig?

Anonym sa...

Men hallå, du jag och tove pratade ju om vinmängden och jag sa att det var för lite och ni skrattade ett du-är-ju-inte-klokskratt. Nu förstår jag att vi kanske missuppfattade varandra. förlåt och du är inte snål. men du sa 6 bib

Anonym sa...

Och varför var man inte bjuden? :) Jag läser er blogg dagligen! kramar Mia

Anonym sa...

Not true-
Antonia kan tänka sig att äta hamburgare in the privacy av Johannes paradvåning men inte synas på plats med pöbeln.
White room däremot, där passar hon in som handen i handsken.

Johanna sa...

Ouch

Anonym sa...

vänta nu. jag är typ 2 timmar senare än alla andra på att läsa och då är alla de upprörande inläggen som det skvallrats om så långt söder ut som till malmö borta...

Johanna sa...

Censur kallas det

Anonym sa...

jo, jag anade det. men jag hann aldrig läsa själv, bara i andrahand... censurera mera

Antonia sa...

jag tycker tove ska börja blogga med oss hon är sylvas och inget mähä som klipper bort andras inlägg

Johanna sa...

ja Tove är iskall hon, där har du en utmanare. Är mähäet jag?
Jag ser mig lite mer som en beskyddare av folket..