onsdag 17 september 2008

Johannas lärkännamig-frågor

Frågor varvade med meningar du måste skriva slutet på.

1 Om jag fick döpa om mig skulle jag heta?
2 Fobi?
3 Dröm som aldrig kommer besannas?
4 Ibland...
5 Min pojkvän eller Antonia? Du kan bara rädda en ur det brinnande huset!
6 När jag blir stor ska jag...
7 Ibland...
8 När jag är ensam hemma brukar jag...
9 Senaste lögnen?
10 Mest stolt över?
11 Min vänner tycker jag är...
12 Något jag önskar ogjort...
13 När njuter du?
14 Något få vet om mig är...
15 När jag var liten...
16 Det jag stör mig mest på är...
17 En manlig kändis jag älskar...
18 En superkraft du vill ha?
19 Västa ärret/sjukhusvistelsen?
20 Jag skrattar åt...
21 Favoritband/artist (får inte vara grekiskt, om det är det måste du översätta en av texterna på bloggen)
23 En missuppfattning om mig är...

12 kommentarer:

Anonym sa...

Känner ni inte varandra?

rewdboy sa...

eftersom johanna e så seg å inte svarat så svarar jag på antonias frågor!

1 Om jag fick döpa om mig skulle jag heta? Diego armando maradona

2 Fobi? att bli kidnappad av aliens å blir rektalt probad med nån konstig pryl och att folk sen får reda på det...

3 Dröm som aldrig kommer besannas? att jag skiter i allt säljer lägenheten å bilen å tjackar en bar på en strand i mexico

4 Ibland...kissar jag i duschen

5 Min pojkvän eller Antonia? Du kan bara rädda en ur det brinnande huset! eh..har ingen pojkvän men då tar jag min tjej. antionia, du har gjort för lite för mig i mitt liv för att jag ska rädda dig..

6 När jag blir stor ska jag...komma på vad fan jag vill göra med mitt liv

7 Ibland...porrsurfar jag

8 När jag är ensam hemma brukar jag...spela wee papa girl rappers på högsta volym

9 Senaste lögnen? vetefan

10 Mest stolt över? jag e en väldigt ostolt människa..

11 Min vänner tycker jag är...skum

12 Något jag önskar ogjort...skulle inte snapsat så mycket i torsdags..

13 När njuter du? när jag varit sjuk och får känna hur jävla skönt det är att vara frisk

14 Något få vet om mig är...att jag höll på att ta livet av mig genom att cykla med en livboj runt halsen på fyllan. livbojen var fastsatt med ett rep i en stolpe

15 När jag var liten...var jag coolast på madagaskar

16 Det jag stör mig mest på är...folk som tror dom "vet" bara för att de läst nåt utan att ta reda på hur det egentligen är

17 En manlig kändis jag älskar...*flöh*

18 En superkraft du vill ha? kunna trolla fram pengar

19 Västa ärret/sjukhusvistelsen? har inga riktigt bra såna stories. värsta sjukhusvistelse var när jag fick sitta i 8 timmar på akuten med min tumme mitt i handflatan innan nån jävel gjorde nåt åt det..

20 Jag skrattar åt...allt

21 Favoritband/artist (får inte vara grekiskt, om det är det måste du översätta en av texterna på bloggen). dr dre

23 En missuppfattning om mig är...att jag e född i sverige

Johanna sa...

HAHAHAHAHA Du är underbar Rudde. Svarar på ALLA frågor

Antonia sa...

Värsta bra. Lite ont med det brinnande huset. Om din tjej inte va där då, skulle du rädda mig då? Jag kissar också i duschen, och klipper tånaglarna i soffan.

Johanna sa...

Det där med tånaglarna är bullshit. Alla kissar i duschen (eller?)

Antonia sa...

jasså? bs, fråga fotfobierica!

rewdboy sa...

alla kissar i duschen men inte alla erkänner det...

Anonym sa...

rewdboy! Jag tar av mig hatten för dina rappa och coola svar!!! Heders!!! Jag har dock ingen hatt eftersom du skulle ramla av stolen av skratt om du såg mig i en sådan, men det ta det som mer symboliskt. Racingsmäck går bäst på mig!

josefina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
josefina sa...

ni kan ju inte hålla på och kissa i duschen. snusk.

Sophie sa...

Ja fyfan. Vem kissar i duschen i vuxen ålder?´Ni är ju helt sjuka i huvudet.

rewdboy sa...

som sagt..alla erkänner det inte..