måndag 22 september 2008

Loppis vs latte

Igår skulle vi vara kulturella och gå på loppis på Tvålpalatset. Men det var inte bara vi som törstade efter lite söndagsvrakande så det var kö flera kvarter bort.
Vi gick och fikade i stället och det var ju ännu bättre.
Jag ska börja fika igen, för några år sedan gick hela min sparkris åt inköp av olika bullar och cappucios, nu för tiden går det ju bara och kläder och vin så jag ska omprioritera mina utlägg.
Lattetiden är officiellt tillbaka!

Max
Kööö
Jag
Tovelito
Erikito

2 kommentarer:

Anonym sa...

Latte är fan så mycket bättre än alla vinarna. Det är kanske din nästa utmaning. Mina skall vi inte tala om. Du, dimunitiv på spanska i femininum är -a, vilket blir Erikita och Tovita och Juanita.

Johanna sa...

Näää. Tovetovelito ska det va, detta följer inga gramatiska regler...