onsdag 17 september 2008

Svar på Johannas lilla kompislek

1) Antonia (du slösade en av frågorna på namn! Mycket konstigt.)
2) Pluggar på Poppius och Skrivarakademin
3) 22år 3 månader 15 dagar (jag höftade, hoppas det stämmer)
4) Att frågorna är så tråkiga
5) Dagdrömmeri
6) Jag har obehagligt kort när/långtidsminne. Bloggen hjälper mig minnas mitt liv. När vi bestämmer för att lägga ner bloggandet ska jag trycka bloggen i bokform så att jag vid 83 har något bevis att jag funnits.
7) Luftballong över Vätten, (jag höjdrädd och avskyr Svenska sjöar, aldrig panikskrattat så)
8) Att någon kommer att köpa min bok, att jag ska sluta dubbelboka, att jag kan stanna tiden
9) Min lathet
10) Adrian Brody-näsor
11) Allt och gör det tvångsmässigt
12) Jag är blödig som få. Någon som sett skitfilmen PS I love you? Jag var uttorkad och vägde 3 kilo mindre vid filmens sluttext.
13) Jag är ju lat!
14) Hälsa på min mormor som aldrig dör, läsa mina olästa böcker, börja knarka (heroin), rensa och slänga hemma, flytta till Paris, bli dataproffs
15) Att jag inte kan äta framför reklam, att träna är för töntar
16) Dåliga samvetet när aktiviteten är låg
17) Egokick

Jag återkommer med dina frågor inom 120 min. Mohahahaha

16 kommentarer:

Johanna sa...

I'm getting nervous.
PS I love you var den sämsta film jag sett. jag och Tove satt och kved i soffan av plåga.

Johanna sa...

och om någon är blödig så är det jag. men inte en enda tår kunde jag pressa fram när hon den där äckliga Boys don't cry tjejen är i bild

Anonym sa...

Jo, den är jättesorglig! Jag håller med dig A.

Antonia sa...

Jag sa att det var en skitfilm men du är hjätelös! hur kunde du inte böla? Han skickade ju brev från andra sidan! Förstå smärtan/förvåningen/smärtan och smärtan! Hon förlorade ju sin livskamrat! Nu kommer tårarna igen

Johanna sa...

Det var ju den där feta morsan som hade breven. Hur kul var det. Och hur många gånger tänkte hon innan hon låg med hans bästis? Lättfotade Hillary

Antonia sa...

Hon mådde dåligt. Hur många gånger har Torre inte sagt, stanna kvar i känslan och mår du dåligt får du göra vad du vill och allt blir förlåtet. Vem skulle inte legat med honom förövrigt?

Johanna sa...

True, han var het

Anonym sa...

Kul att ni upptar hela kommentarfältet. Tjejer låt läsarna skriva.

Johanna sa...

Haha Oops!
Men Antonia med vem i helvete åkte du ballong? Det här har jag missat. jag fick nån facebook invite av Tompa till nån Laroy grej, du måste gå. Dels för att Tompa är där och dels för att du gillar såna stäleln nu för tiden

Anonym sa...

Bäste med frågorna först och svaren sedan som hos Antomnia, annars ett djäkla letande efter frågorna på annat ställe! Jo, jag brukar säga "stanna i den känsla du är och försök inte "rycka upp dig" om känslan råkar vara negativ. Om känslan får vara visar det sig snart vilket budskap den egentligen har och det är som kallas Gestalt, när man fattar vad det egentligen handlar om". Jättekul att läsa era svar, och Antonia, vi kan gå på Foam någon dag och snacka om en del av dina svar, moahaha

Johanna sa...

Hallå eller? Det var ju jag som gjorde så där proffsigt med fråga och svar ihop ju

Antonia sa...

Hahaha, underbara Torre! När kommer du hem från ön? Foam är ett löfte! Du ser rakt igenom mig och mina svar! puss

Antonia sa...

Tompa, småbarn och laroy! när och varför har han inte ringt??? Ingen mat fram till laroykvällen då...

Johanna sa...

han kanske blev lite rädd när du bloggade om att ni skulle bli ihop

Anonym sa...

En ABSOLUT och TUNG ursäkt Johanna, det var ju du som skrev svaren och frågorna tillsammans! Jag blandade ihop korten, men ta det som ett ålderstecken, men ta min ursäkt också.
Bra Antonia, Foam får det bli och glöm inte bort det nu!!!

Antonia sa...

När kommer du hem till Sthlm Torre?