söndag 19 oktober 2008

kkk-brunch utan kultur


Två dödsbakfulla kvinnliga kulturklubbmedlemmar och två som var där enkom för brunchen, här anländer de till en bloody mary-morgonsup som absolut ingen utom jag ville dricka. Här komkar man hem mrs T's tomatmix och vad är tacken för det?


Mat upp till öronen och orörda drinkar (vilket jag kommenterade på stup i kvarten!).


Vi sket i Magasin 3 och den kollektiva EKG-utställningen. Istället bearbetade vi paltkoman med en vilostund. Det var ett jävla tjat om film, men jag motarbetade dem hårt och vann med påtvingat prat om Berlins pros och cons, hurvidare min vattenkokar är världens tyngsta, Sophies ringsignal (hon har tidigare hånat Jossan för att ha den. I smyg använder hon den själv. Men bara när hennes pappa ringer vilket han gjorde och hon blev påkommen) och skruttiga tjockiskatter (Joey vill så gärna äga en) vs kackerlackor (Sophie kände sig nedtryckt av ringsignaldebatten och behövde hävda sig. Hon menade att hon hellre vill kela med kackerlackor än Joey's framtida tjockiskatt. Bara äckliga människor har katter enligt Sophie.)


Sophie tränar på att titta in i kameran utan att blinka.

7 kommentarer:

Sophie sa...

Tack snälla Antonia för att du valde de tre fulaste bilderna på mig! Gulle! Den när jag spärrar upp ögonen går verkligen till historien... Jag får väl bjukka på den. Tack för en trevlig brunch!

Johanna sa...

Jag har bara tre ord: RED EYE FIX

Anonym sa...

Jag tar det här lite snabbt hurrni. Versalkombinationen KKK som ni använder är inte helt lyckad. Jag orkar inte förklara varför men byt den är ni snälla. Hursom avstå gärna från att kombinera er lilla klubb med luciafirande.

Sophie sa...

Hahaha. Ja vem var det egentligen som kom på KKK? Vi byter. Eller nä det gör vi fan inte. Vi blir inte offentliga bara!

Anonym sa...

Me fattaru inte att dom redan vet om va de betydeeer!!!!!!Fan va dryggt skrivet! :-(

Anonym sa...

Nämen ser man på?! Nagelskulptriserna har hittat hit!
Vad kul! Välkommen!

Anonym sa...

Ja det var ett skämt...