tisdag 18 november 2008

Otroligt att den fortfarande få heta Johanna och Antonias blogg. Om jag var du Joey hade jag avkrävt att jag skulle säga upp mitt bloggarskap. Det är därför jag gillar dig så mycket. För du är god och tolerant.

Jag har varit i Indien och tittat på kvinnor som lever som kreatur och blir sönderslagna av sina män. Tokinspirerande. Sen kan jag allt en svenne kan förmå sig att lära ig om Indien. Fråga mig vad som helst.


Förtryckta kvinnor i grupp. Man skulle ju tro att det skulle vara tyst i salen...

Min nya kärlek Ruchi. Hon är allt jag vill ha (vill vara)!

Den här doktorn får bara vita snygga och vältränade sjuklingar uppsöka.

De så kallade bussgudarna som såg efter oss på Indiens mindre välskötta vägar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart att du är tillbaka på bloggen! Har bara en fråga! Sönderslagna kvinnor etc, vad är det som är tokinspirerande i detta?

Anonym sa...

welcome!