tisdag 2 december 2008

Högst oklart

Spagetti med köttfärs i magen och glad i hatten. Joey utmanade mig i en blogginläggbattle (but not riktigt för det handlar enkom om ett ynka inlägg). Här kommer min. Den förväntas handla om hur kul Joey och jag har över en tisdagsmiddag. Det har vi. Vi är snart fulla.

Men jag vill komma till att jag är en matsnobb. Paradoxen själv för innan Joey lagade risig köttfärssås slevade jag i mig leverpastej, kalla köttbullar och varm choklad (pulverpåsefärdigtkit blandas med vatten ej mjölk).

Nu grekmusik och en cigg till. Jag satsar på 2009, ett år av måttlighet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra Antonia och make reality out of it!!! Såg ett långt vetenskapligt och superbra, jordnära, franskt reportage eller dokumentär om alkohol och nikotin som två "hjärnpåverkare". Inget av de vanliga skrämselprogrammen. Inte mindre skrämmande för det. Såg det på Kulturkanalen Axess. Unga kvinnor i en ruskig farozon fr a vad gäller alkoholen. Om nikotinet har man också fått fram helt nya fakta, som man kan lägga åt sidan eller lyssna till. På allvar. Det här ingen moralkaka utan ett "bry-sig-om" meddelande till dig OCH till Johanna. Make a choice!