tisdag 16 december 2008


I går sparkade jag min kompis Johannes mellan bena. Sen mig själv.

Johannes älgar in genom min ytterdörr, slänger av sig jackan och ger mig pizzan. Han tömmer fickan, cigg, nycklar, mobil, kondomer, motorolja, baksnus, porr och en påse ekologiska nötter och torkad frukt. Jag skriker av skratt och gör en teatralisk charad om Johannes och hur han går runt på tele2 och kränger mobiler och nibblar ekologiska nötter. Jag skriker: Du är ju gay. Ha ha ha ha...

Johannes räcker mig nötblandningen och säger: Jag trodde du gillade gröt. Dom är till dig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha

Anonym sa...

Men vem ger torkad frukt till värdinnan?

Johanna sa...

Vadå fattar ni vilken kille som är så omtänksam att han köper något ekologiskt och nyttigt till Antonia. Bättre kan man inte hitta.