måndag 1 december 2008

Vad är grejen? Bloggar jag bloggar inte du och viceversa. Bäst att slut upp då. No more blogginlägg för mig. Försöker du dig på ett stilla avsked?

Jag vill bara avsluta med att Erica och jag (läs Erica) rensade handfatavloppsröret med en tandborste. tidigar i kväll. Liknande smuts kakor har jag aldrig sett. Så äckligt. Vi fnittrade och hulkade, hytte tandborstfäktningsutfall mot varandra och skrattade lite mer i panik.

Jag har i hemlighet tvättat (läs sköljt av) hennes tandborste och ställt tillbaka den i tandborstmuggen för att se vad som händer... Under morgondagen kommer jag alltså veta med säkerhet om Erica läser vår blogg eller ej. Åh jag är så förväntansfull.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Patience, my dear

Anonym sa...

Antonia, du har en del nya och tidigare för mig dolda egenskaper!!! Lite småperversa glädjeämen som du letar efter! Men galen har du alltid varit, vilket är en del av din charm, och då får jag ta dina ruggisar som de är!!!