onsdag 21 januari 2009


Jag ska ha cocktailfest la la la la la la! Jag ska shoppa loss på Myrorna la la la la la la. Eller beyond retro.

Tema är sent 40-tal. Tror jag.

Heliumballonger i miljarder, hembakta maränger och tryfflar, rosa söt fejkskumpa och paljetter, långa sidenhandskar, päls och hatt. Jag ska ha hatt med nät eller en fjäder eller kanske båda delarna. Lillebrors vän Alex den stora jazzpianisten ska förse mig med hans pianotoner brända till en cd-rom (jag ska börja använda ord som cd-rom igen). Vad mer behöver en cocktaildamfest?

Jag längtar ihjäl mig till på lördag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ska inte ni som Blondin Bella lotta ut inbjudningar till festen? M

Anonym sa...

Jag vill också bli bjuden...Ni behöver en finne på festen som lär er fina flickor att supa.

Johanna sa...

Floppy disk kan också va kul att säga