tisdag 27 januari 2009

Schemat och toan

Inget inlägg på flera dar.. Antonia kanske fortfarande inte återhämtat sig efter lördagen?
Min ursäkt är att det enda jag har gjort är att springa runt mellan skolan på Karlavägen och jobbet. I veckan sa jag upp mig. Trodde det skulle gå att få ihop allt men icke.
Men nu har jag helt plötsligt gått med i skoltidningen som fotograf, redigerare och skribent så det blir väl inte mer fritid för det.
Det måste vara någon form av tvångsmässig grej att alltid ha proppat schema. Eller så är det bara en offergrej- typ jag signar upp mig på allt så att jag sen kan klaga hela våren över hur fullt mitt schema är.. Usch, hoppas det är det första alternativet i alla fall.

Nej men fy fan va trist jag skrev idag.. Jag har städat toaletten och hallen, jag är helt övertygad om att man blir en liten sämre människa av det.
Vet ni vad man blir en bättre människa av? Acne och Riche.
God natt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Finns inget bättre test på en bra krog än att kolla muggen!!! Självklart toppen med tidningsjobbet! Är det inte därför du går på JMK??? Muggar kommer alltid att finnas och modeprylar byter färg och storlek och design hela tiden, men visst är det också proffsigt!!!