onsdag 28 januari 2009

Tidigare spenderade jag mest pengar på mat och böcker. Men numera har de puttats ner från prispallen (prispallen! Ha ha ha... Inte?) av tennis!

Helt otippat har jag blivit (efter många många påtryckningar) helt jävla såld. Så jag spelar i en damdubbel på måndagar men det räcker inte. För jag vill bli bäst. Så jag tar privatlektioner...

En lektion kostar 700 kr... Fattar ni vilken dyr sport. Fast egentligen är det kanske det att jag är kär i min nya tennislärare som får mig att ta lektioner. Han är den vackraste av dem alla. Hans armar är stora som stockar och allt jag vill är att spela tennis (titta på honom(påminn mig om att aldrig säga till honom att jag bloggar)).

Är det helt pk att betala 700 kr för 60 minuter av hans sällskap?

Det enda riktigt dåliga med att kära ner sig i sin tennistränare (utöver det att jag försätter mig i ekonomisk konkurs) är att jag... Jag svettas väldigt mycket när jag tränar. Med mycket menar jag onaturligt mycket. Asså verkligen mycket, typ droppar och jag måste torka mig efter en kvart. Hjälp!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Kör på! Ha ha

Anonym sa...

Kärlek kostar det också gumman :)

Anonym sa...

Tackar!

/G.R

rewdboy sa...

asså..eh..måst förklara en grej.
det är inte onaturligt att svettas när man sportar.

när jag tränat så brukar jag ha problem att ta av mig tröjan för den e så blöt. brukar kunna krama ur den om jag slitit ordentligt.

Johanna sa...

Men hallå, kan vi få träffa den där Marcus nån gång???

Johanna sa...

Rudde, visste du inte att tjejer inte svettas eller skiter?

Antonia sa...

Rudde, verkligen mycket. Jag är tjej vi ska inte svettas. Vi ska vara docksöta och knapra på ärtor.
Fan verkligen jättemycket!