lördag 28 februari 2009

sista dagen i val d'isere

Först och främst vill jag tacka Lillan för den finfina skjortan som jag älskar och helt otippat passar till allt jag äger och har. Den bar jag självklar igår då vi blev lurade av mina päron till en öde restaurang. Utöver jag och Erica "ögonbajs" Sandelin fanns där endast en avdankad coversångerska som framförde diverse dödligt dåliga låtar. Men maten va god.

Så här tomt va det på stället. Sjukt dåligt foto men det enda jag tog som kan illustrera ställets tomhet.



Idag blev det ragg i backen och publikt hångel. Erica suger på att fota och jag på att beskära bilder. Sen drack vi vin och johannesörtsprit och var till slut tvungna att ta ägget ner till byn. För andras och vår egen säkerhet.


Rille Pirat, sjukaste mannen jag känner. Han skämtar om finnar i röven och bara vara-kurser. Han har även dragir igång en Antoniaskaslutaröka-kampanj. Den börjar officiellt på måndag. Men han är i full gång med förarbetet som bygger på mobbning.


Mamma skålar för en rökfri dotter.


Batman va också där


Han tog senare av sig sin uppblåsbara dress och kvar blev en kvalmig och blek kopia av Gerard Depardieu.

2 kommentarer:

Sophie sa...

Du är väl medveten om att du inte har fått skjortan?
Hälsningar Sophie som ikväll går ut i Antonias transparanta Acne t-shirt, bombarjacka och acne jeans.

Anonym sa...

Det är BATMAN!!!!!!!!!!!!!