fredag 27 februari 2009

Snyggaste paret i alpbyn. Det visar sig att både jag och Erica anser oss vara mannen i vårt förhållandet. Erica menar att män inte ser efter blommor, lagar mat och organiserar i diskmaskinen. Men jag säger att kvinnor inte rensar avlopp, byter glödlampor och kissar på ringen.



Vi svängde av fel och hamnade här... Fint men oåkbart.

Till Lillan: Douglas. Han var bakfull som ett djur men hävdade bestämt att han fått solsting. Enda botemedlet var pommes.


After skin som vi fortfarande inte besökt. Douglas plus 374 andra svenskar under 18 ser ni på fotot.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Wow vilken het lillebror!

Sophie sa...

Haha. Tack för bilden på sportlovs-douglas. Hälsa honom all lycka med after-ski raggandet. Jag är ändå för gammal för honom nu, visst?
/Lillan

Anonym sa...

Är det ingen annan än jag som reagerar på emblemet på bröstet?

Antonia sa...

Inget skulle göra mig mer lycklig än om du tog min bror