måndag 25 maj 2009

Angelica 17

Jag känner ett behov av att utveckla historien om att sälja använda trosor över nätet. Det var ingen som nappade på det i inlägget...

Okej
, en när och kär vän, låt oss kalla honom Alexander behövde snabba pengar. Han startade en profil på knullkontakt.se, Angelica 17.

Han började chatta med herrar om sin svullna pubertetsbröst och dylikt. Sedan skred han till verket. Han köpte ett hundratal trosor, fiskleverolja och kaviar... Därefter sålde han de använda trosorna till pervoherrarna för 350 kr styck. Alexander tjänade en jävla massa tusen kronor på mindre än en vecka.

8 kommentarer:

Buster sa...

Haha, jag har alltid tänkt att jag skulle provat om jag var tjej. Tyvärr inte lika många napp på använda kalsonger av någon anledning.

Men detta kanske man skulle prova!

Anonym sa...

Har du dåligt med pengar? Varför inte sälja din kropp när du ändå är i gång? Eller så frågar du Urban om deg.

johannes sa...

Oskönt inlägg..

erika sa...

fett oskön anonym, jag brukar göra roliga anonyma iaf...

Johanna sa...

det var det johannes menade också tror jag

tove sa...

anonym, träd fram!

Robin sa...

Jag skulle säga en vit Siba-säljare som bor i Sundbyberg, baserat på användandet av uttrycket "deg".

Antonia sa...

anonym är sophie - hon har inte kommenterat på länge och hon hänger med sundbybergdagisfröknar som garanterat använder termen deg.