söndag 24 maj 2009

max och porrmaxx - sambos singlar och snusk

13 kommentarer:

Johanna sa...

seriöst! länken! jordgloben med en länk över, sen copy paste. you can do it

Antonia sa...

jag gjorde det! jag gjorde det själv!

Maxx sa...

Varför refererar du mitt namn till porr Antonia?? haha

Antonia sa...

jag vet allt vad du går för porrmaxx

Maxx sa...

Va jobbigt det är när kvinnor sitter på för mycket fakta..
Har detta möjligtvis med ett sönder riven t-shirt att göra? haha
Vi måste parta till helgen! Då blir det porrfest!

Antonia sa...

Bland annat. Men du har hetat porrmaxx längre än så. Fredag ska vi på burleskfest på Judy's. Ta med sambon.

erika sa...

nej. studentmottagning och calle som skjutsar till arlanda kvinna.

Maxx sa...

Okej.. Arlanda eller burleskfest?

Tove sa...

Porrmaxx är grundat på att du stavar med två X. Det är fruktansvärt porrigt.

Grattis till länken Antonia!!

Johanna sa...

DET VAR JAG SOM GICK IN OCH LÄNKADE!

Antonia sa...

Va? Gjorde du? Funkade inte mitt länkande? Den blev ju undestruken och av annat färg!

johanna sa...

nope. det var bara en grå lång mening betydelselösa ord.

Maximilian sa...

jag vet att det var Antonia som länkade.
Johanna skulle aldrig klara av det...