lördag 30 maj 2009

Pasta i Vasastan



Min fina vän Sophie (som poppade förbi mig på en kaffe idag) brukade, under en period där jag var hemma en hel del medan tjejerna hängde på Riche, retas med mig och säga att varje gång jag inte var med så låg jag i soffan och åt pasta i Vasastan. Detta uttryck växte som en löpeld och jag försökte stoppa det genom att i stället mynta uttrycket om hur de var bakis var och varannan dag medan jag tog morgon powerwalks i Birkastan- men jag fick aldrig gehör för det.

Nu är det glömt eftersom jag ligger i topp 3 av Richehängare i Stockholm. Just därför kan det vara viktigt att ibland pusta ut och njuta av en pasta i Vasastan.


4 kommentarer:

Sophie sa...

strålande inlägg joppe! kommer att sakna dig men vi hörs när jag kommer hem. puss puss

Antonia sa...

vad fan åt ni?

Johanna sa...

Mmm, vi åt färska proscutto (som Johannes säger) knyten med supergod sås och ärtor

Johanna sa...

Jag kommer sakna dig som en tok N