måndag 24 augusti 2009

Hannas kräftskiva

På morgonen regnade det som tusan men mirakulöst nog klarnade det upp till det ideala kräftskivevädret framåt eftermiddagen



Korvlunch med öl och kärlek, does it get any better?





I väntan på att bli upphämtade från bryggan, there is no such thing as börja för tidigt, right?

Varken jag, Johannes, Antonia, Calle eller Sophie käkar kräftor så det behövdes dubbelt så många nubbar och Västerbottenpajbitar för att komma in i det ideala kräftskivemodet (mode uttalas som load fast med m, alltså inte mode som i modebloggerska). Efter maten serverades en helt galet god marängsch...,tänker inte ens försöka stava men ni fattar vad jag är ute efter, med helt galna hemgjorda maränger. Jag har bokat in mig på pilates 3 ggr den här veckan efter den middagen ska jag säga, men få saker har i efterhand känts så värda.



Värdinnan och Linn drar kissregler för kvällen
Jossan
Harald



Robin
Sophie och Johannes



Inga kommentarer: