torsdag 27 augusti 2009

Jag är nu inne på mitt fjärde dygn av feber. Jag är så trött på att byta nersvettade gula lakan och vakna upp med russinfingrar (förstår ni nu hur mycket jag FERBERsvettas). Så idag hade jag tänkt att förneka febern och piffa till mig.

Problem svullna röda ögon löser man inte genom mascara. Ögonen syns bara mer. Att dra på sig en finklänning med alvedonsvullenmage funkar inte helbra heller. Jag hostar gult, snorar grönt och är grå. Ingen kan lura Febern.

Är det någon annan än jag som tror att det är svininfluensan på riktigt? Jag börjar bi rädd. Igår grät jag lite medan jag letade efter min knorr. Jag hittade en fästing. Då grät jag lite mer.

2 kommentarer:

erica sa...

Nej tonie, du har inte svininfluensa då skulle du även skita på dig. Krya på dig!

Joey sa...

TAMIFLU