måndag 31 augusti 2009

Kräftskiva på Emelies land


Värdarna


Alla badade typ 10 ggr. Jag fattar inte.
Kolla vilken entusiasm


Maskgrävning
Rebecca (nedan) hade laddat upp med raggsockor och alla kommenterade konstant och till min stora förvåning på hur skönt och mysigt det såg ut. Är det bara jag eller är inte raggsockor det stickigaste och mest obekväma som finns i strumpväg?


Det var inte Johannes som drog upp den här, det var Emelie men hon lät honom snällt ta över den så att han kunde aborrposa (se nedan)

Frida, en av de mest fotogeniqua kvinnor jag träffat


Morgonen efter drack vi litervis med kaffe, åt obscena mängder polarbröd och yoghurt med Euroshoppers version av Start, det sistnämda helt klart en engångsföreteelse.

Ni vet såna bilder man ibland hittar i sin kamera dagen efter en fest när någon lustigkurre stoppat ens fina lins ner i kalsongerna och tryckt av?
Tack och lov var det ingen som vågade göra det med min proffskamera denna gång men i stället hittade jag de här mycket mystiska bilderna. Frågan är vilka som är mest skräckinjagande...

3 kommentarer:

Sophie sa...

vilket jävla ös det är på bloggen nu hörni brudar!

Josefina sa...

Ja alltså. Vad har hänt? Så här kan vi faktiskt inte ha det..

Johanna sa...

I know men det är ju ingen jävel som kommenterar när man väl anstränger sig så jag känner mig lite sur faktiskt. Men det går nog över här i dagarna och då kommer vi igen.