lördag 29 augusti 2009

Nu bär det av ut till skärgården igen, den här gången är det Markus och Emelie som har kräftskiva. Jag återkommer i morgon kväll med ännu fler country side/animal/rödblommiga sjungandes karlar/posandes sliriga tjejer- bilder.

Jo just det, jag måste lägga till en grej. Nu på morgonen har jag bakat en tårta. Jag har aldrig bakat i mitt kök tidigare, ska jag vara helt ärlig minns jag inte ens sist jag bakade. I Grekland var det då inte i alla fall, där låg fokus på sprit och gyros.
Hur som helst så har min ljuvliga vallmo citron tårta fyllt upp hela lägenheten med sin förädiskt goda doft (blandas upp skönt med cigglukten från gårdagskvällens gäster) och jag är så gränslöst stolt. Jag tror jag ska baka den till mig själv på min födelsedag nästa vecka.
Så ska jag trycka i mig hela skiten själv som ett litet birthday treat.

Inga kommentarer: