måndag 14 september 2009

Bildtext kommer i morgon




6 kommentarer:

rewdboy sa...

oj, vad lite bilder.

förresten...satan va lata bloggare ni är. smackar upp en massa bilder och sen har ni mage att skriva "Bildtext kommer imorgon"!! wtf??

Anonym sa...

Instämmer. Det blir mindre och mindre text.

rewdboy sa...

johanna! antonia? var e bildtexterna? jag har suttit å tryck refresh sen 00:14 inatt men inte hittat några bildtexter...

*snyft*

rewdboy sa...

jag vill veta vart ni är på bilderna. den där sjön ni står framför verkar ju grym! vattnet ser sjukt najs ut

Torsten af Gärdet sa...

Rewdboy, JAG ÄR MED D I G! Var är alla bildtexterna? Bilderna ä superbra (nya kameransnpassion tog över kanske) men mycket mer biltexter, TACK annars bojkottar jag bloggen!!!

ABC, råttmor kokar te sa...

Och dessutom kanske jag skall gå på stavningskurs..... bild och inte biltexter (även om min passion är bilar)och nya kamerans passion, jag skall bättra mig...