tisdag 15 december 2009

att vara sjuk är kul

ska jag säga er. Nästan som jul - fast man blir smal. Alla älskar en, man får presenter och vänliga ord av folk man inte visste man känner. Familjen har helt plötsligt överseende med att man beter sig som en fitta. Vännerna ger en godis, kramar, mat och en sa till och med att hon ville vara min husa på heltid för att jag är så söt när jag är ynklig. Kollegorna hämtar kaffe, betalar ens lunch och gör allt det jobbiga jobbet.

Jag önskar er alla en riktigt ful blindtarmsoperation.

Idag gör det extra ont i ärret så kommentera mycket på detta inlägg är ni snälla.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nej fina sjuka Antonia! Snart mår du bättre ska du se!!!!!!

Anonym sa...

haha kram kussen

Joey sa...

Περαστικά σου κούκλα

Anonym sa...

oj oj oj smärtande ärr låter hemskt! berätta inte för någon när det onda (kanske) går över, det här kan man leva länge på!

J sa...

Oj, det blir bra snart lilla sötis.