måndag 26 juli 2010

vilken lördag

Regnet öste ner i ren protest, ur demonstrativt syfte, för att påminna oss om att tropiskt härligt och svensk sommar inte är det samma. Nej lite överjävligthet i veckan, det är svensk sommar. Erika tröstade oss med att laga musslor.

Tony bar in balkongbordet.


Vi lyssnade på musik, spelade music quiz (jag och Erika vann och killarna blev skogstokiga för att vi spelade taktiskt och inte svarade på det vi kunde utan fulade till oss vinsten. Om man kan måste man faktiskt svara. Det här är inte plump utan ett kunskapsspel!) och kokade ingefärasockerlag och blandade farliga drinks.

Erika Tony och Carl


2 kommentarer:

erika sa...

så jävla smarta är vi. jag älskar att vinna. jag behöver inte ens fuska.

Antonia sa...

jag behöver inte fuska heller när jag är på lag med dig