måndag 15 november 2010

Husfrid

Äntligen! Jag har gått och väntat veckor på att jag ska nå rock bottom när det kommer till skicket på mitt hem. Idag hände det, jag kände att om jag skulle komma hem till skiten en dag till så skulle jag få något form av psykbryt. Så efter Konstfack begav jag mig till en Hälsokostbutik och köpte en riskudde, sedan vidare till Asian store och köpte Edamame, tofu och färska kryddor till ett helt kompani. Sen gick jag hem och städade och bäddade om. Nu har jag ätit middag och lagat lammfärsbullar med mynta till matlådan i morgon och nu sitter jag med värmekudden på axlarna och dricker kaffe och mallar mig över mitt städryck.

2 kommentarer:

Tove sa...

Har du gått över till the dark side och skaffat micro?

Joey sa...

Nej är du tokig? Det är en sån som funkar för ugn också!