söndag 14 november 2010

(Fars) Söndag

Idag har jag och pappa firat fars dag med att vi gett och fått jättejättemånga presenter. Det var rena julafton faktiskt. Vi utgjorde levande exempel av företagens kommersialisering av fars dag. Härligt! Sen åt jag jättegoda köttbullar på Riche och så firade vi ännu mer, varma hjortron och annan lyx. Mycket fint var det. Nu ska jag läsa 200 sidor om videokonst. Jag fattar fortfarande inte vad videokonst är. Kan det finnas nåt mer irriterande än en konstart som man måste använda alla sinnen samtidigt för att ta del av??

En fin bild av ingenting tycker jag.

2 kommentarer:

Drystone sa...

Hiskelig söndag med allt från Dracula till Jultomten. Den glömmer jag inte och den kommersiella delen var lite av en hugsvavelse, gammalt fint svenskt ord

Johanna sa...

Ja upp och ned kan man ju minst sagt kalla den. Min röda halsduk är i alla fall det bästa på hela vintern.