söndag 14 november 2010


Kan man annat än älska Magnus för entusiasmen och engagemang?

8 kommentarer:

Johanna sa...

Hahaha men alla klagade ju bara på bilden. Meningen är ju att det ska upp en ny bild om bloggerskorna bara hinner ses någon gång. Och om den ena bloggerskan får tummen ur och bloggar någon gång.

Sophie sa...

Hahahha Magnus? Magnusson? Martin? Vet du vem du har pratat med?

Johanna sa...

Sophie det känns som vi inte setts på flera år

Sophie sa...

Jag veet! Men i veckan då? AW på El Mundo kan vi väl göra?

Antonia sa...

Du Magnus kallar mig för sperma så jag får kalla honom precis vad jag vill. Men det var magnusson jag var ute efter. Gillar efternamnssnacket!

Robin sa...

Tur att jag gick in på bloggen! Martin, du är bjuden till Madeleines födelsedagsfest på lördag kl 18.

Robin

Robin sa...

Fast det där med sperma är nog inte bara Martin. Jag tror du kallas för det på Östermalm.

MrMartn sa...

Robin! Stort tack för inbjudan. Jag kommer...