onsdag 16 juli 2008

Vi kan ju inte alltid strunta i titel...

Dålig bloggning jag vet.

Detta har hänt de senaste dagarna.

-Johannes har åkt hem
-Antonia lyser med sin frånvaro
-Jag har badat
-Jag har fått öroninflammation
-Jag har varit hos doktorn
-Jag har blivit petad i öronen av en doktor vars fingrar stank rök
-Jag har klagat över detta
-Jag har solat
-Jag har bränt mig
-Jag dödade en spindel för en stund sen (aka jag skrek på min pappa tills han kom in och gjorde det åt mig)
-Jag har fått ändrade flygtider hem så mitt plan till aten avgår 7 på morgonen i stället för 2 vilket innebär att jag ska spendera 8 timmar i Aten
-Jag har klagat över detta
-Jag har blivit hetsad av Tove att köpa en julresa för 15.000 till Brasilien
-Jag har skrivit arga mail till Johannes och bett honom bestämma om jag ska göra det eller inte

Jag har inga roliga kort så ni får ett strandkort på mig. Det tycker jag är kul.

14 kommentarer:

Antonia sa...

Nu ser ni väl att dom har likadana solglasögon!!!
Nej Johanna det är för mycket pengar. Varför frågar du Johannes han kommer bara säga Ja. Han är en jasägare. Nej, inte utan mig. Tove va det därför du frågad om Johannas greknummer, du glömde fråga mig!

Anonym sa...

ja det var därför, jag försöker få med mig johannes och johanna på vår par-resa. Du är också hemskt välkommen, trodde inte du var intresserad...

Sophie sa...

Hallå ni båda lyser med er frånvaro! När kommer ni hem egentligen?

Antonia sa...

Jo jag älskar att vara femte hjulet. Ni är ju inte dom som är dom. Ni skulle aldrig få mig att känna mig utanför. Det skulle funka jttebra och jag har aldrig varit i brasilien. Kan vi inte göra det typ två veckor efter jul, då är det sjukt mycket billigare!

Johanna sa...

Om det vore två veckor efter jul kan vi dra till Maldiverna om vi så vill eftersom allt är halva priset då. Men för oss workinggirls så funkar det inte i praktiken... Nu ska vi dock inte åka Allie.. Eller jo det ska vi men elsewhere den 25:e.

Johanna sa...

Sophie jag kommer hem på söndag!
Ska du till Ängsholmen och hänga med vår dump-kompis, han som förutspår vädret eller?

Antonia sa...

Vart ska ni åka nu då?

Antonia sa...

Jag vill också ha pojkvän så jag får följa med på alla roliga pargrejer! Någon som vill ställa upp? Jag är tacksam och formbar!

Johanna sa...

Ja bli ihop bli ihop!
Vi funderar på att åka till Isla Mergerita utanför Venezuela. Du, jag, Johannes och X!
Fan va kul vi ska ha

Anonym sa...

ditt liv måste vara hemskt stackars dig väck upp

Johanna sa...

Nej men jag är himla lycklig faktiskt! Trist för dig att behöva sura över det.

Sophie sa...

Jag åker till Ängsholmen nästa lördag. Då kan vi ju hänga i veckan! Och Antonia, jag är i högsta grad drabbad av den här par-hysterin som verkar ha blivit någon slags trend. Du och jag kan dra på parsemester, till Påskön eller något annat jävligt exotiskt. Vad sägs?

Anonym sa...

HALLÅ

inget jävla Venezuela här inte!

Poof, träffa mig!! jag är hemma och villig.

ps. har det gått nån sorts inflation i kommentarerna? vilka är dessa människor?

Johanna sa...

Tycker mest det är vi om och om igen...