tisdag 26 augusti 2008

Jag trodde du var arg & därför blev jag tillbakakaka-arg!


Jag trodde att vi hade en väntautvarandrasituation going on. Men du hade alltså migrän och pekat finger åt spandexbarn. Snopet. Jag har inte alls struntat i att blogga, jag har nog varit mer aktiv än ni tror. Jag har suttit på nålar och varit inne på bloggen minst fem gånger om dagen för att se om Joey lagt upp något. Men det var visst ingen annan än jag som tjurade över vem tur det var att blogga...

I alla fall, något roligare är att jag aldrig slutar förundras över mina extremt risiga geografikunskaper. Tidigare i dag hittade ett jobb åt Joey som var henne klippt och skuret, lärarinna i grekiska på Folkuniversitetet i Kristianstad om onsdagskvällar (ingen kan ha undgått att Jeoy är grekkåt)! Hur bra är inte det? Innan jag skulle maila henne länken ville jag bara dubbelkolla var staden låg. Jätte långt ner visade det sig.

5 kommentarer:

Anonym sa...

BIMBO!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Okej A, skönt att du erkänner det ändå. Vi har saknat dig. Blogga mer, ni är bra, bättre än jag trodde från början!

Johanna sa...

Vad är det för landskap? Ser ut som Frankrike...

Anonym sa...

skåne dumfan. ni är bimbos

Anonym sa...

hi hi :)