tisdag 26 augusti 2008

A taste of my own medicine

Har ju fått en hel del kritik för att blogga för mycket om katter.

Igår så skedde en sak som fick mig att ta beslutet att aldrig mer blogga om dessa vanligtvis så trevliga varelser.
Mammam i familjen jag nu har hemma, Hildegun alltså, välte ned min skål med glass och blåbär på min vita matta. Hon avslutar spektaklet med att slå sig ned och slicka i sig desserten som bara sekunder tidigare tillhörde mig.

Nu tycker jag alltså inte om dem lika mycket och följadaktligen kommer ni inte höra mer om dem.
That was that.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det såg gott ut!

Anonym sa...

Ja oj va gott

Anonym sa...

gullekisse och gullematte

Anonym sa...

INGA MER KATTER!!!!

Anonym sa...

jag gillar att du anda satt dig ner och fotat det hela

Anonym sa...

egw to eipa joey