onsdag 27 augusti 2008

Shoppinglathund

Skulle ut och kolla lite grejer som jag vill önska mig på stan igår och upprördes över hur taskigt bemött jag blev.. Inte förens jag kom hem insåg jag vad anledningen var, jag tillverkade därför denna lilla lathund till saker man inte ska säga om man vill ha bra service i affärer (jag yttrade självklart inte alla dessa igår men det var så sjukt kul att skriva så jag spann vidare på samma tema).

1. Jag ska bara kolla runt lite, fyller ju år om ett tag och man måste ju kompletera önskelistan!
2. Jag bara provar ut lite grejer till en kompis som bor utomlands, hon vill beställa via er webbshop vid ett senare tillfälle.
3. Shit, det är bara den tjugonionde och jag har redan spenderat hela min lön, men det skadar väl inte att kolla eller hur?
4. Mitt drömyrke är att vara stylist så jag brukar fota mina favoplagg till min blogg i provhytterna och sen jämföra men veckans inköp av Elin Kling och Sofi Fahrman
5. Hur hårda är ni på kvaliteten på returnerade plagg?
6. Du verkar cool så jag ska ge dig ett hett tips, ibland pudrar jag lite i kanterna på kläder för att få rabatt. Jaha du jobbar här...
7. Ojojoj, nu känner jag att det spricker här i sömarna, jag kan visst aldrig lära mig att testa kläder i min egen storlek
8. Shit jag glömde deo imorse känner jag ojojoj, jaja har du den här i medium jag kan prova?
9. Jag har ett presentkort på Akademibokhandeln här bredvid, om jag lyckas övertala dem att jag får casha in så kommer nog tillbaka och köper nåt här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHA klockers

Anonym sa...

dom 3 sista rockar!