lördag 20 september 2008

Igår var jag på fest hos Max. Först var vi på standup på Raw och lyssnade på obcena skämt samtidigt som vi kontaterade att det lite otippat kanske (eller är det bara jag?) finns väldigt många väldigt heta standupkillar. Sen gick vi som sagt till Max och åt kladdkaka som sköldes ned med Grolsh, mmmm.
Idag ska jag hämta min proffsiga nya cykel jag köpt av Jossan och sen ska jag försöka cykla från Gärdet till Birkastan utan att slå ihjäl mig.
Här kommer lite bilder från gårdagen.

Max och Hanna
Aadels storebror Nidal

Tove den fagra
Johannes har talat





6 kommentarer:

Anonym sa...

MED HJÄLM, hoppas jag, annars får du hoppas på Taxiarxis hjälp!!!

Sophie sa...

Gud vilken söt bild på Tove! Bedårande!

Anonym sa...

Ingen kan säga "bedårande" som Sophie!!!

Johanna sa...

Ja med hjälm egentligen, men jag har ingen än så jag ledde typ cykeln hem...

Tove sa...

Jäklar! Och jag tittar IN i bild.

Anonym sa...

Vill du se fler bilder på dig när du ser in i bilden, Tove? Jag har pangbilder på två av de snyggaste brudarna i stan från Vafiós. Det är bara att säga till. Med lite bättre skärpa på bilden hade jag klippt ur den och satt upp den på väggen under rubriken "Henne känner jag". Till nummer 2 från Torre